Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
    Според Automotive News Europe, ФИАТ на принципа "по-добре късно, отколкото по-късно" са решили да пускат wagon-версия на Жулиета през средата на 2013. Жалко, че не се осъжда Sprint-версия (наследник на GT)
    Е а дано,щот комбитата на Алфа винаги са били най-красивите на пазара
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Е а дано,щот комбитата на Алфа винаги са били най-красивите на пазара
      Абсолютно! Да не говорим, че са по красиви и от седаните
      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
      sigpic

      Comment


      • https://www.youtube.com/watch?v=TPMt..._embedded&hd=1
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • Alfa TCT

          http://www.youtube.com/watch?v=62aXg...eature=related
          Избери Твоят ... SOUND
          https://soundcloud.com/maserati_hq

          Comment


          • Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение

            ЕВАЛА на италианците. Крайно време беше, при положение, че много от останалите производители имат двоен съединител от този род от 10г.
            А всъщност и "архаичната" Алфа 90 е имала двоен съединител, та не знам тия от Фиат какво се надуват с тая реклама.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              ЕВАЛА на италианците. Крайно време беше, при положение, че много от останалите производители имат двоен съединител от този род от 10г.
              А всъщност и "архаичната" Алфа 90 е имала двоен съединител, та не знам тия от Фиат какво се надуват с тая реклама.
              Ако изгледаш рекламата и разбереш за кво иде реч ще разбереш що се надуват
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Ако изгледаш рекламата и разбереш за кво иде реч ще разбереш що се надуват
                Ами ще ги видим докъде ще я докарат с това ново Уоли, че със старото не беше много добре работата, особено след 100 000 км. пробег. Дано сега да са се справили по-успешно.

                Гледам, че доста са заимствали от VW, пък да видим дали ще постигнат техният успех: http://www.youtube.com/watch?v=WVWP7TYhP0c
                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:56.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Ами ще ги видим докъде ще я докарат с това ново Уоли, че със старото не беше много добре работата, особено след 100 000 км. пробег. Дано сега да са се справили по-успешно.

                  Гледам, че доста са заимствали от VW, пък да видим дали ще постигнат техният успех: http://www.youtube.com/watch?v=WVWP7TYhP0c
                  Аз като ги гледам уолитата имат проблем само до 2001 - имам клиенти с такива на 11 години и си карат та незнам кво имаш предвид
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Ами ще ги видим докъде ще я докарат с това ново Уоли, че със старото не беше много добре работата, особено след 100 000 км. пробег. Дано сега да са се справили по-успешно.

                    Гледам, че доста са заимствали от VW, пък да видим дали ще постигнат техният успех: http://www.youtube.com/watch?v=WVWP7TYhP0c
                    Бях чел някъде че системата на VW е взаимствана от скоростите на някои серии поршета от 80-те.До колко е вярно не зная , но тя топлата вода е винаги открита - май въпроса опира в днешни дни до това кой ще я рекламира най-добре....
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • Не е важно кой я рекламира най-добре, а кой я рекламира десетина години преди другите.
                      по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                        Не е важно кой я рекламира най-добре, а кой я рекламира десетина години преди другите.
                        А кога Алфа внедриха комън рейл и кога ФВ? Май не е това най-важното.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          А кога Алфа внедриха комън рейл и кога ФВ? Май не е това най-важното.
                          Не са решили и не са го внедрили. Каквото и да си говорим, освен, че е по-шумен, други съществени недостатъци няма TDI-то на VW спрямо Комън Рейла. Помпа-дюзата е също добро и ефективно решение за впръскване на гориво, като даже впръсква с по-високо налягане от първите Комън Рейли. И да ден днешен идиоти по света тунинговат TDI-та по света и достигат мощности, засега почти непосилни за 8 клапаново JTD. щото да уточним, помпа-дюзите на VW са с по 2 клапана на цилиндър.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Не са решили и не са го внедрили. Каквото и да си говорим, освен, че е по-шумен, други съществени недостатъци няма TDI-то на VW спрямо Комън Рейла. Помпа-дюзата е също добро и ефективно решение за впръскване на гориво, като даже впръсква с по-високо налягане от първите Комън Рейли.
                            Те са решили да останат последния голям производител със старата технология Turbocharged Direct Injection, вместо да минат на CR. Сигурно не е защото правят кошници. Убеден съм, че имат основателна причина да го направят.
                            Само не знам защо говориш за "TDI-то на VW". Когато излезе тая технология преди 20-25 години имаше и други коли с надпис ТДИ на задния капак. ФВ просто първи се сетиха да регистрират абревиатурата в съда. Важното е да разберем коя е първата серийна кола с TDI и тогава ще сме наясно кой е 10 години напред и кой 10 години назад с технологиите.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                              Те са решили да останат последния голям производител със старата технология Turbocharged Direct Injection, вместо да минат на CR. Сигурно не е защото правят кошници. Убеден съм, че имат основателна причина да го направят.
                              Само не знам защо говориш за "TDI-то на VW". Когато излезе тая технология преди 20-25 години имаше и други коли с надпис ТДИ на задния капак. ФВ просто първи се сетиха да регистрират абревиатурата в съда. Важното е да разберем коя е първата серийна кола с TDI и тогава ще сме наясно кой е 10 години напред и кой 10 години назад с технологиите.


                              Ти си ми един от любимците в тоя форум. Важното е винаги нещо да кажеш, само и само да си на 180 градуса. Вероятно така се ласкаеш, но бъди честен спрямо себе си и останалите. Защо се правиш на тъп и пишеш ала-бала, и се правиш, че нищо не се разбрал от предишният ми пост? Ловиш се за сричката. Много добре знаеш, че не обсъждаме абревиатурата, а помпа дюзата спрямо останалите видове впръскване. И пак те питам, като всезнаещо велечие и изтъкнат философ: Какво точно според теб е много по-зле в помпа дюзата (един важен недостатък, вече спометнах) спрямо първо поколение Комън Рейл?
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Вчера имах възможност да изпробвам колата на доста интересна настилка. Прилагам и две снимки на пътя! Температурите също бяха интересни в Доганово температурата падна до - 24 °С! Изпробвах и трите настройки на диференциала DNA и разликите за мен бях наистина сериозни (мое мнение и не претендирам то да е последна инстанция) В режим N колата позволява леко пързаляне и се усеща като цяло доста добре! В режим D колата позволява повече пързаляне особено на задницата и не е приятно да се кара заради много чувствителният педал на газта и спирачките! Докосване на спирачките води до задействане на ABS-са а всяко подаване на газ дори и на трета до включване на ESP -то! Нещата са съвсем различни обаче в режим А. Колата стой на мястото си и дори при нарочни корекции с волана. Как да кажа колата сякаш се усеща по тежка и силно се усеща намесата на системите за сигурност. Спирачките са доста по меки както и газта. Позволих си на места да карам с 80 км/час!
                                Само ще кажа, че беше забавно преживяване и останах доволен и очарован, но аз съм пристрастен към колата си така, че пак казвам мнението си само мое!
                                Attached Files
                                Избери Твоят ... SOUND
                                https://soundcloud.com/maserati_hq

                                Comment

                                Working...
                                X